سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق بوتاکس

اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق بوتاکس

مطب باران : بسیاری از افراد با اقدامات مراقبتی لازم قبل و بعد از تزریق بوتاکس آشنا نیستند ، در این مقاله به چندین اقدام مهم در مراقبت از پوست برای بوتاکس می پردازیم ؛ همراه ما باشید.دانستن نکات مهم مراقبتی پوست قبل و بعد از تزریق بوتاکس امری واجب و ضروری است تا سلامت پوست حفظ شود و اثرات جانبی به وجود نیاید.در این مقاله نکاتی که باید قبل و بعد از تزریق بوتاکس به آن توجه شود را یادآوری می کنیم.

توصیه های قبل از تزریق بوتاکس

  • اگر فردی در ناحیه تزریق بوتاکس دچار عفونت است و یا به مواد بوتاکس حساسیت دارد، حتما قبل از تزریق بوتاکس این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارد.
  • مصرف بعضی از داروها مانند آسپرین – وارفارین– ویتامین E و Ginko Biloba … بعد از تزریق بوتاکس می تواند باعث کبودی در محل تزریق شود که باید حداقل تا 2 هفته قبل از درمان از مصرف اینگونه داروها خودداری شود. همچنین بعضی از داروها مثل داروهای بلوکر کانال های کلسیم – کینین – پنیسیلامین و… باعث تضعیف بیش از حد عضلات می شود از این رو قبل از مصرف این داروها باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • توصیه می شود نزدیک به زمان تزریق بوتاکس چای سبز مصرف نشود.
  • برای جلوگیری از احتمال عفونت در محل تزریق، از آرایش کردن در روز تزریق خودداری کنید.
  • بیماران نورولوژیک مانند ALS ، سندرم لامبرت ایتون و سایر بیماری ها به دلیل احتمال ایجاد عوارض جدی، قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنند.

مطب باران رشت ، مطب پوست و زیبایی در رشت کلیه خدمات خود را با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین دستگاه ها جهت رضایتمندی شما انجام می دهد.

بعد از تزریق بوتاکس چه مواردی را باید رعایت کرد ؟

ادامه مطلب

______________________________________________________________________________________________________

کلینیک زیبایی باران | مطب پوست، مو و مرکز لیزر موهای زائد در رشت

کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بیش از 7 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران ، کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی از جمله لیزر موهای زائد ، لاغری موضعی ، تزریق ژل و بوتاکس و پاکسازی پوست و جوان ماندن و ده ها خدمات دیگر با جدیدترین وسایل و دستگاه ها با کیفیت هر چه بهتر در این مرکز را برای شما عزیزان انجام می دهد.